Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

:(

Kategori: Hate me or love me.

I think this is the end of you and me. Jag orkar inte känna allt det jag känner inombords, jag älskar så otroligt starkt, men ändå finns det en trötthet, en rädsla men mest av allt en osäkerhet som gör att jag inte vet om det går att ordna upp allting igen. Vet inte om det är värt att trycka på ömma punkter, för att försöka få det att fungera. Jag önskar jag hade orkat kämpa mer, men jag tror det är slut med kämpandet nu men bara för jag slutar kämpa betyder det inte att jag inte älskar dig och bryr mig om dig. Du är den första som såg vad jag hade i mitt hjärta, du var den första jag öppnade mitt hjärta 100 procentigt till, du var den första jag älskade så grovt som jag älskade dig. Finns inga ord som kan beskriva hur ledsen jag är, men för bådas skull så är det bäst att låta tiden läka alla sår, det är bättre att låta tiden gå och kanske när inom en framtid kan ta upp kontakten igen, det här är jobbigt för mig, för det här är mitt farväl till dig. Jag kommer sakna dig och aldrig någonsin glömma bort dig, du kommer alltid ha en del av mitt hjärta, du underbara, vackra, unika, speciella, älskade, bästa människa. Jag önskar det här aldrig hade behövt hända, men jag gör det för dig och jag gör det för mig. Du blir bara mindre och mindre av att vara i min närhet och jag ser hur dåligt du mår.

Kommentarer

  • Malin mamma till Savannah säger:

    Om du känner för att prata kan du alltid prata med mig

    jag är en väldigt bra lyssnare så det du säger till mig stannar hos mig.

    kram<3

    2012-01-17 | 06:26:18
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/
  • läsarna säger:

    Vi visste att det inte skulle hålla lännge mellan dig och dn kille

    2012-01-17 | 06:39:30
  • Emelie - Ung & Kär Mamma. säger:

    Och vart står det någonstans att dom HÄR orden är till MIN kille?

    2012-01-17 | 06:52:39
    Bloggadress: http://emeliitaah.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Vi vet att det är slut mellan dig och din kille. Du som pratade så mycket om att ni skulle flytta ihop och gifta er. Men vi visste att ni inte skulle vara tillsammans så länge

    2012-01-17 | 13:09:37
  • Emelie - Ung & Kär Mamma. säger:

    Men en sak vill jag att alla mina läsare ska veta.. Det är inte slut mellan oss och planerna är fortfarande att vi ska flytta ihop och skaffa barn i framtiden .)

    2012-01-17 | 14:02:01
    Bloggadress: http://emeliitaah.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Du gjorde ju abort med honom för att han inte ville ha barn med DIG

    2012-01-17 | 16:07:36
  • Emelie - Ung & Kär Mamma. säger:

    Snacka om att både du och alla andra bara fått allting bakom bakfoten. Om jag gjorde abort betydde det inte att han inte ville ha barn med mig, utan för att JAG tycker Lilja är för liten för att få ett syskon nu.



    Barn kommer senare i livet.

    2012-01-17 | 18:26:51
    Bloggadress: http://emeliitaah.blogg.se/
  • dinmammashårigakuk säger:

    duärvärdelösheltvärdelös.

    2012-01-20 | 12:14:35

Kommentera inlägget här: