Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

8 Januari 2012 Söndag.

Kategori: Mammalivet

Hello people!

Igår bjöd dagen inte på något speciellt, satt bara hemma och luffade, blev att gå ner till ICA men annars så var jag och Lilja bara hemma och tog det lugnt. Nova kom på eftermiddagen, så vi köpte lite Lördagsmys för att sen kolla på Gladiatorerna och måste säga att det var förvånansvärt likt tidigare säsonger och det gjorde mig otroligt glad, finns ju dom där programmen som gick på tv som man kollade på men som VERKLIGEN försämras som till exempel Big Brother, förr var det mycket roligare men Gladiatorerna var på samma nivå, så det var mys. Efter Gladiatorerna blev det slutet av National Treasure och sen efter det började ju även National Tresure 2, så kollade även på den och filmen var extremt grym, grymmare än jag trodde den skulle vara.

Efter filmerna blev det sängen och mysa ner sig brevid Nova.
Men hann inte ens somna, innan Lilja vaknade och skulle ha mat, skönt att hon somnade om så fort hon fått mat och sov tills klockan åtta på morgonen. Så jäkla bra & skönt, för jag var helt död själv.

Idag så blev det att vakna vid åtta, men Lilja var vaken en timme och somnade sedan om igen tills klockan var 10.30, så fick världens sovmorgon och jag kan lova er att den behövdes. När vi vaknade igen blev det till att äta mat för både mig och Lilja. Nova tittade på film och vi plockade lite här hemma, tog bland annat disken, men efter att Nova's film var slut vad det dags för mig och Mamma att titta på film, Lilja somnade i min famn så lät henne ligga där eftersom jag ändå inte skulle flytta på mig då jag skulle se film, vi kollade på 2012 - Ice Age och jag rekommenderar den starkt till er alla.

Var så himla underbar men ändå sorgsen film, men jag tror då inte på att jordens undergång blir 2012. Jag vet att det kommer hända, men den dagen det händer, det händer för vi kommer ändå ALLA vara döda, då det trots allt heter jordens undergång. Men det lär väl hända, men tror nog att jag som är 21 år idag, hinner dö runt 70 innan. Vad tror ni?

Efter filmen så kom Johan upp med Noah, fasters prins! ♥ Lilja och Noah lekte på golvet en stund, men båda var hungriga så dom åt men sedan fick jag mysa igen med dom båda två. Mina älskade!
Dom åkte härifrån och jag gick ner till ICA för att handla coca cola light.

Nu är jag hemma igen & har varit hemma ett tag.
Pratade nyss med Älsklingen min som har åkt iväg till en annan stad än Gävle för att jobba och fysatan vad jag saknar honom, han ska jobba där i några dagar och sen åker han förmodligen tillbaka till Gävle, men är även prat på att han ska komma hit nästa helg, men vi får se hur det blir med den saken eller om jag tar med mig Lilja och åker dit, vilket i och för sig skulle vara jätte mysigt.
Men vi kan få det minst lika mys här, så vi får se hur planen blir när det närmar sig helg igen.

Nu ska jag spela Cityville!

Kommentarer

  • Jenni säger:

    När ska du sluta med colan? Jag vet att du kan! :) Ska bli kul att följa dig när du gör det :p

    2012-01-08 | 20:04:21
    Bloggadress: http://jennisfamilj.se/
  • Therese säger:

    Ja men shiiit vilka kroppar de har!

    Snacka om många timmar i gymmet haha



    Hoppas ni åker med nu då!

    Nu efter du sagt det börjar jag se fram emot allt!

    Jag o Natta ska till stan den 25/1 o kolla om vi hittar något att ha på oss.

    Om du ville hänga på??

    2012-01-08 | 20:25:14
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • Tess säger:

    haha jag gillade inte ens mjölk förut, drack det bara när jag blandade till oboy;) men nu- jag gpår liksom och dagdrömmer om det till och med haha. GOTT GOTT GOTT ;)



    ja men det är verkligrn kul när man väl kommer igång. det är alltid segt innan...då känns det som värsta bördan att ta sig till gymmet, eller bara utanför dörren:P men kul att jag ger dig en liten push, hoppas du kommer igång om det ör vad du vill =)

    2012-01-08 | 21:08:06
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/tessic
  • maria säger:

    Tjo..



    Skön slappar dag



    Natti Natt

    2012-01-08 | 21:19:04
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: