Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

6 Januari 2012 Fredag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Jag och Lilja vaknade vid 11.00 idag och jag kände mig väl lite stressad, klädde på henne och fixade i ordning henne för att hon skulle träffa sin pappa vid tolv och det gjorde hon och är fortfarande med honom. Men när Lilja var borta la jag mig i sängen igen och tänkte sova en timme till eller något, men vaknade inte för ens vid halv fyra på eftermiddagen då Mamma kommer in och väcker mig, skönt att ÄNTLIGEN få sova ut. Men ändå känns det jobbigt för att då kommer jag inte kunna sova inatt.

Men hur som helst.. Ska snart sätta igång med disken här hemma och bara vänta på att Lilja kommer hem igen, då blir det att bada henne och även tvätta en massa kläder och sen är det väl sängdags för henne och jag själv ska väl först ta ett härligt, långt bad och därefter bara sitta fast vid tv:n, så jävla tröök.

Hörs senare!

Kommentarer

  • maria säger:

    skönt med sömn

    Det ska jag ta på söndag sen börjar jobbet igen efter lång ledighet



    Kram bästa tjejen

    Maria

    2012-01-06 | 16:57:12
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Sara säger:

    Hej! Aa visst är han :), bästa ät att man aldrig hör nått från honom! Alltid lugn och snäll <3 ... Imorgon eller tidigast ikväll har jag tillgång till dator Så skickar koden och Skrivet kort förklaring exakt hur du ska göra ;)! Skönt att du fick vila ut, tänk inte så mycket på att du kommer ha svårt och somna ikväll. Viktigast är ju att du är utvilad :). Kram

    2012-01-06 | 20:51:46
    Bloggadress: http://sarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: