Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

5 Januari 2012 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej! Den har dagen har inte bjudit på något annat än en massa trötthet, grinig unge, längtan efter min karl och en del städande. Alltså inte världens roligaste dag, och på allt det här har det legat en irritation över en massa olika saker som tyngt min kropp. Vart en så jäkla trist och hemsk dag, men den blev väl bättre efter middagen. Middagen fick bestå av potatis och köttbullar, och sen blev det en tripp ner till ICA för att handla bland annat coa cola light, och därefter fick det blir The Voice Sverige och fy så chockad man blev när man insåg att man faktiskt vet vem en av dom som sjunger är, har vetat hela mitt liv och om bara någon dag så träffar man den människan igen. Ganska coolt faktiskt och hon var grymt duktig, somnade direkt efter att det var slut och har precis pratat med Älsklingen min och funderar på om jag ska sova igen då jag är dödstrött. Vad har ni gjort idag? Puss & Kram!

Kommentarer

  • therese säger:

    Vem vem vem är?? Nyfiken som vanligt haha



    Om du kollade på premiär rogrammet så var det en tjej som hette Shirin Khan som gick till Petters team...??

    Hon och jag var på kollo samtidigt när vi var 10-11 år, och hon var jättetjock då. Nu efter sin GBP op blev hon ju skit fin i kroppen. SÅnt resultat änskar jag också haha

    2012-01-06 | 07:10:56
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: