Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

4:e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.

Kategori: Listor.

Eftersom Karro känner sig påhoppad och tycker det är dålig stil att jag lägger upp en bild på henne och mig utan att ha en förklaring till varför det var en konstig tid i mitt liv, så tänkte jag förklara att därför att jag valde den här bilden är för att den är från 2009 och 2009 var ett riktigt fest år för mig och nu i efterhand känns det som jag festade igenom hela det året och inte gjorde mycket vettiga saker. Så därför valde jag den här bilden, eftersom det är från det året som jag tror kan kalla det värsta fest året för min del och på allt festande så hatade jag mig själv, visst det var hon och jag som festade mest men det är inte hon som står för den konstiga tiden i mitt liv, det var jag själv som älskade festerna, trodde att jag kunde dränka mina sorger i alkoholen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: