Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

4 Januari 2012 Onsdag.

Kategori: Mammalivet

Shululu!

Har suttit och skickat ut användarnamn och lösenord till alla som ville ha det medans jag låser bloggen, men har bestämt mig för att vänta åtminstone tills imorgon innan jag låser bloggen, och det är mer för att ALLA ska få chansen att få användarnamn och lösenord, men även för jag börjar bli osäker på om jag ska låsa bloggen eller inte. Ska tänka på det och så får vi se sen, antingen låser jag bloggen eller ändrar om lite i bloggen.

Men nu ska jag åka ner till Elgiganten och lämna in min telefon och laddare.
Kul att inte ha någon telefon, men sånt är livet, kanske är dom snälla och låter mig låna någon gammal telefon därifrån vilket skulle vara bäst ju.

Kommentarer

  • maria säger:

    Jag vill ha lösen men det är synd att du låser den för då vinner dom som är elaka men jag förstår om du inte pallar!!!!



    Jag har hjälpt min mamma & flytta och jag har fybromyalgi och jag har får den värsta värsta värken i benen kan knappt stå på dom och det värsta är när jag går på dom men det går över

    Love M

    2012-01-04 | 16:08:52
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Bruttski säger:

    Varför ska du låsa bloggen för?

    2012-01-04 | 18:07:30
    Bloggadress: http://www.welcometillminblogg.blogspot.com
  • Elin säger:

    Jag vill väldigt gärna ha lösen =)

    Har aldrig skirvit något dumt och tycker om de du skriver.

    2012-01-04 | 21:27:52

Kommentera inlägget här: