Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

3 Januari 2012 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Världens jobbigaste natt, Lilja sov till och från heela natten tills klockan åtta på morgonen, hon sov en halvtimme sen vaknade hon och var vaken i två timmar. Hur jobbigt som helst, men ibland måste man stå ut med dom jobbiga grejerna också. Hur som helst, vid åtta på morgonen sov hon tills klockan halv ett då gick vi upp och jag åt macka och bara mös runt med min underbara dotter.  Vi klädde på oss och åkte sen ner till BVC, och jag bara älskar Lilja's BVC-tjej hon är alltid lika trevlig och snäll. Lilja kan allt som 6-7 månaders bebis ska kunna plus lite till, hon väger nu 8045 g och är 69 lång. Väl hemma igen så hade ju Nova kommit, så då busade jag runt lite med henne och gav henne även presenten som Älsklingen hade till henne och hon hoppade runt och var jätte glad. Hon bara såna här har jag inte och dom är jätte fina. Sötnos!

Har nyligen varit nere på ICA och handlat coca cola light.
Förstår inte vad det är med mig och den där drycken alltså.

Kvällen lär inte bjuda på så mycket mer än så här, nu ska jag spela Cityville på facebook & samt även säkert Slotomania eftersom Älsklingen min är galen i det där spelet och vill att jag ska skicka fria spel till honom var och varannan minut. Men först tror jag det blir att njuta lite framför tv:n tillsammans med Nova & Mamma, men en sak är säker och det är att det blir en tidig kväll ikväll.

Hur har er dag varit?
Puss & Kram!


Kommentarer

  • maria säger:

    den har varit slö !!!



    Kram Kram

    2012-01-03 | 20:59:55
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Sara säger:

    Sötnooos, kolla hennes kinder :)!! Kram

    2012-01-04 | 00:02:10
    Bloggadress: http://sarinas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Så söt din dotter är:) var är hennes pappa ifrån ?

    2012-01-04 | 00:51:58

Kommentera inlägget här: