Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

27 Januari 2012 Fredag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Fick oss sovmorgon här hemma.
Lilja ville somna om runt halv nio, så la henne i sängen och hon sov tills kvart i tolv.
Då vaknade jag upp & kollade på klockan och insåg att hon faktiskt skulle träffa sin Pappa om en kvart.
Klädde på henne, väckte Mamma och dom åkte så nu är hon med sin Pappa.

Vilket betyder att JAG kommer ha en massa tid att ägna mig åt att fixa inför kryssningen.
Känns ganska skönt faktiskt, annars hade jag haft en unge att ta hand om också.
Så känns ganska skönt att han har henne nu.

Sitter och laddar ner musik nu, går väl sisådär.
Kommer inte på så många låtar och det värsta jag vet är när spellistan går om igen, för att man har för några låtar men jag har ju i och för sig över 300 låtar, kanske börjar det räcka nu, haha.

Nej, nu ska jag springa ner till ICA och handla lunch och därefter blir det att börja packa och kolla så att min check lista här på bloggen är klar.
Lär skriva innan jag åker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: