Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

26 Januari 2012 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Shuululu!

Jag vet att jag lovade att uppdatera igår när jag kom hem men jag var så himla trött så jag orkade inget annat än att lägga huvudet på kudden och sussa så sött, vilket verkligen var så himla välbehövligt.

Dagen började med att mysa med Lilja & därefter blev det Hem till gården medans Lilja sov på dagen och efter det så blev det en massa stress, klä på både mig & Lilja och sen dra ner tillsammans med Mamma till Sickla. Vi kollade runt lite i affärer & hittade även födelsedagspresenter till Noah. Fatta att mindre än en månad så är han 1 år? Tiden har verkligen runnit iväg och går så himla fort.

Vi bestämde oss även för att äta på Martine där nere.
Kändes som vi båda hade noll fantasi, eftersom vi båda beställde lasange.
Men gott och mättande var det.

Efter lunchen gick vi vidare till ClasOhlson & Willys för att handla det sista innan jag skulle bege mig till stan och träffa tjejerna, men blev en himla omväg innan jag var i stan. Men väl på Hötorget så möter jag tjejerna inne på GinaTricot och därefter vidare till Hm för att köpa hårfärg och därefter vidare till Veromoda, Cubus och sen tog vi oss foccacia inne på Gallerian på något härligt café.

Efter vi hade ätit lite, så blev det några butiker till men sen åkte vi mot Södertälje.
Satt och pratade och hade det trevligt och Natalie hjälpte mig att färga håret.
När färgningen av håret var klart, så bestämde jag mig faktiskt för att åka hem.

Nu är jag och Lilja vakna här & hon ska snart gå äta och sen blir det att städa lite och invänta Hem till gården. Senare idag så blir det att ta sig ett långt och härligt bad och medans jag gör det tvätta kläder & raka benen. Kan man ha en bättre Torsdag än mig? I don´t think so.

Hörs senare!


Kommentarer

  • Maria säger:

    Mumma!! Vart det blont eller brunt ?



    Ska din kille me på kryssningen eller bara kompisar ??



    Ha det toppen

    Maria

    2012-01-26 | 11:49:57
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: