Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

24 Januari 2012 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Tjenaaare!

Vaknade ju som sagt sent idag, Lilja var trött och gnällig och ville sova igen så fort hon vaknade men försökte hålla henne vaken men precis innan Hem till gården började så somnade hon i min famn och då la jag ner henne i hennes säng och hon vaknade inte för ens det var slut och då blev det en del bus tillsammans med henne, hon åt mat och blev trött igen. Undra om hon var lite febrig? La henne i sängen och hon somna på stört. Hon sov i ungefär en och en halvtimme och därefter gick jag in och väckte henne och vi gick ner till ICA för att möta Nova & Mamma. Vi handlade hem en del mat, fick ju tydligen underhållsbidraget idag. Lika bra det egentligen! Men nu hoppas jag att det inte blir något strul imorgon när resterande pengar ska komma in, eftersom jag fyllde i lappen själv förrut. Så får hoppas på det bästa helt enkelt.

Men medans Lilja sov där innan vi gick ner till ICA så sökte jag faktiskt lite jobb.
Hoppas jag kanske kan få ett extrajobb och jobba typ varannan helg och någon dag i veckan.

Sen hoppas jag ju även på att så fort Lilja får dagisplats att kunna utöka jobbandet och jobba varenda vardag och kanske en helg i månaden eller något.

Skulle ju verkligen behöva pengarna, så nu hoppas jag på att jag får svar ifrån något ställe.
Sökte jobb som säljare, butiksbiträde, kassörska och faktiskt städare.
Det sistnämnda är ju bättre än ingenting.

Hittade även lite Taxijobb här i Stockholm om Amar är intresserad av att börja jobba här.
Så skickade iväg mejl till honom och skrev alla nummer och vad det var för jobb.

Men kvällen spenderades med AdamLive och Wildchild tillsammans med min älskade Mamma, bjöd även in lite folk till Mamma's 50 års dag och några har redan svarat att det blir en toppidé och att dom kommer och det låter ju helt underbart och det kommer bli så himla mysigt!

Nej, nu ska jag nog ta och spela lite Cityville & Slotomania och därefter blir det att sova för att orka med den långa dagen imorgon, först ska jag ju fixa lite här hemma & sen blir det att träffa tjejerna och kolla runt i stan. Mamma är barnvakt några timmar, så vi kan ha en liten tjejkväll. Hoppas någon av dom kan hjälpa mig att färga mitt hår inför kryssningen, vi lär ju även prata en MASSA om kryssningen som blir av på Fredag.

Höres!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: