Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

2 Januari 2012 Måndag.

Kategori: Party

Hejhej!

Skrev ingenting igår för jag kände faktiskt ingen lust till att skriva, ville knappt veta av en dator eller mobil, ville bara ligga under täcket och typoch det var inprincip det jag gjorde, tills vi gick ut för ungefär två timmar och satt hos Älsklingen's moster. Men annars så låg jag under täcket och bara tyckte synd om mig själv, och mös med min underbara älskade pojkvän då vi firade ett år tillsammans på nyårsafton och även efter tolvslaget såklart. Så jäkla bäst! Nu har vi varit tillsammans ett år och vi har varit med om både med och motgångar, men aldrig någonsin har jag varit så säker som jag är nu, aldrig varit så säker i mig själv, som säker med att min pojkvän aldrig skulle såra mig varken pysiskt eller fysiskt. Min underbara och älskade, min blivande man!

Men hur som helst hade världens finaste nyårsafton, vi var hos Älsklingen's moster ett bra tag, men jag klagar inte för det var sjukt kul. Vi dansade syriansk dans (JAG KAN INTE) och drack lite innan vi begav oss hem till Älsklingen igen innan det var dags att gå till centrum och titta på fyrverkerier.

Träffade Johanna & Wicktoria i centrum, kramade dom båda samt även deras pojkvänner innan vi drog vidare och hade världens bästa nyårsafton, vid 02.00 drog vi tillbaka till Älsklingen då jag och mitt hjärta satt och pratade på om allt mellan himmel och jord, hamnade vi inte i säng för ens mycket senare, snarare närmare 07.00 på morgonen.

Det som känns mest skönt är att trots meddelandet jag fick på facebook, dock visste jag ju redan allt innan, visste redan allt innan, vi har snackat om det tusen gånger om, men trots det så kunde DU inte förstöra min nyår, utan snarare gjorde du den bättre då jag pratade med personen som skrev allting på facebook och sa att YOU FORCED HER TO IT, haha!

Nu ska jag kolla runt lite på facebook och läsa lite bloggar!
Bilder kommer senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: