Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

19 Januari 2012 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Idag har det inte hänt något speciellt, jag har inprincip städat hela dagen lång, har även rensat kläder här hemma en hel påse tömde jag med kläder jag inte kan ha längre, då dom sitter som en hösäck på mig. Dock blev det inte så mycket kvar, men eftersom min garderob blir lite fylligare när Natalie ger mig kläderna hon ej kan ha längre, så blir det ju toppen. Då fyller jag på med snygga kläder, som jag själv önskat att jag kunde köpt vid samma tillfälle, men p.g.a storleken så kunde jag inte det. Men nu har jag ju gått ner mer och det betyder att jag kan faktiskt ha hennes kläder. Är superglad, för hon har alltid snygga kläder och min favoritkofta är med, haha.

Men städade och sen blev det att laga middag och invänta Mamma, Lilja och Nova.
Mamma tog med sig henne ner för att hämta Nova, så jag kunde städa i lugn och ro.
Ganska skönt att få en stund för mig själv.

Nu på kvällen har det blivit Adam Live & Copy cat singers med gurka&morötter och vitlöksdip. Så jäkla gott att jag nästan inte visste vart jag skulle ta vägen ett tag.

Lilja sover för fullt och jag har precis pratat med Älsklingen min.
Hoppas, hoppas det blir som jag vill, skulle vara det bästa.

Imorgon blir det att på förmiddagen träffa Jenni och kanske hennes flickor och därefter ta Lilja ifrån sin pappa och sen åka till Gävle och umgås med min fina och underbara älskling och självklart dotter.

Nu ska jag invänta att Älsklingen min ringer igen och därefter blir det att sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: