Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

16 Januari 2012 Måndag.

Kategori: Mammalivet

Hej!

Förlåt för dålig uppdatering, men tankarna snurrar runt i mina tankar. Allting känns kaos och då menar jag verkligen allting. Är det inte det ena, så där det det andra. Men tänker inte gå in mer på det nu, utan jag ska försöka blogga så mycket jag orkar men som sagt, det är mycket som händer just nu.

Svar till Sussie, precis som jag sagt till alla andra.. Bild på Lilja's pappa kommer aldrig komma upp på denna blogg. Förstår att du och många andra är nyfikna, men det är det ni får nöja er med att vara.

Hoppas ni haft en fin helg & dessutom en fin början på den nya veckan.
Puss & Kram!

Kommentarer

  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA har du inte fått en Erik kommentar också ? ;) Personen ifråga verkar inte vara så säker på sin identitet :p

    2012-01-16 | 23:21:08
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: