Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

12 Januari 2012 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Hej ni fina människor!

Dagen började med att busa runt en del med Lilja som dock inte ville sitta så mycket på golvet, men det gick tillsut, jag värmde lite mat ifrån igår och sen blev det att titta på Hem till gården och därefter gjorde jag mig och Lilja i ordning och började åka mot Skärholmen för att träffa Johanna, Sami och deras vän Madde. Riktigt trevligt var dom, dom åt och vi skrattade och hade det trevligt. Efter ett tag var Madde tvungen att gå och då åkte jag, Johanna, Sami och Lilja hem till dom två och bara mös, åt middag och pratade på som vanligt. Vi skrattade och hade det super trevligt och Lilja har fått sin riktiga puss av en kille utanför familjen nu, haha.

Lilja och Sami var så söta idag så man blev nästan kär i hur dom höll på, men tror nog Sami ville vara lite snäll eftersom det trots allt är Lilja's 7 månaders dag idag. Min ängel har blivit så stor och tiden har verkligen gått så fort, nästan för fort men trots att tiden gått fort längtar jag efter att hon kan gå.

Vi åkte därifrån och gick in på ICA när vi kom hem och sen blev det bara att lägga Lilja i säng för att sova och hon somnade väl för ungefär en halvtimme sen, så då passade jag på att sätta mig vid datorn och dessutom smsa med Älsklingen min, vi pratar om imorgon och att han åker tillbaka till Gävle imorgon, berättar även för honom hur orolig jag är över hur allt ska gå för Jenni imorgon, och hur mycket jag hade önskat att få följa med henne till Norge och vara ett stöd till henne. Är så himla orolig och jag vet inte vad jag tar mig till om någonting går fel, den här natten kommer vara en lång och hemsk natt och om inte snacka om dagen imorgon.
USCH!

Men nu ska jag spela Cityville och fortsätta smsa med Älsklingen min.

Kommentarer

  • Therese säger:

    Äh det var väl bara jag som läste för fort..

    Kändes nästan som att du ville byta ut colan mot saft haha

    Och det är ju som du säger onödigt!



    HUr går med med colan??

    Ingen cola idag??

    2012-01-12 | 21:51:28
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • Maria säger:

    Jag e oxo orolig. Hoppas allt går bra för henne



    God Natt Maria

    2012-01-12 | 21:57:47
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: