Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

10 Januari 2012 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Vaknade vid klockan fyra imorse, för då bestämde sig Lilja för att vara pigg men la henne brevid mig i min säng och hon började busa runt  där, upp på mig, nerifrån mig, skratta och vara allmänt underbar. Hon somnade om vid sju på morgonen och sov till tio och då vaknade vi båda igen, då blev det att göra i ordning frukost och sen invänta Hem till gården, som skulle börja två timmar senare och när dom timmarna gått och Lilja fått lekt av sig på golvet så blev det dags för henne att sova middag, då diskade jag och plockade i köket.
När hon vaknade igen, så blev det en massa bus med hennes morfar på golvet, hon lekte med honom och klättrade och ställde sig upp nästan hela tiden men mest av allt log hon med hennes charmiga leende och mådde så jävla bra. Älskar att se min Pappa umgås med henne, älskar att se min Pappa vara så rädd om henne.

Till middag blev det tagratteli med finska korvar, enkelt men gott.
Därefter tog jag mig ett långt och härligt bad, och har nyss kollat klart på Sverige's mästerkock.

Är hur trött som helst, men somnade en stund i badet så lär kunna hålla mig vaken lite längre iallafall, Älsklingen min lär ringa snart och då blir det att prata en del med honom.
Åååh, jag saknar mitt hjärta så!

Förresten, tack Sara för ditt fina inlägg som du gjorde som gästbloggare i min blogg. Så himla fint skrivet och du vet verkligen hur man kan få folk att må bra. Du har både en fin insida och utsida. En stor kram till dig och tack så jätte mycket för hjälpen, det värmer.

Men nu ska jag spela Cityville och dricka coca cola light.
Jag brukar dricka 3 - 6 burkar varje dag, men har BARA druckit 1 idag.
Så lite stolt är jag över mig själv.
OPERATION SLUTA DRICKA COCA COLA LIGHT: HAR BÖRJAT!

Hörs senare!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Va duktig du e med colan

    Jag skulle aldrig grejja det



    Goder Natt / Maria

    2012-01-10 | 22:44:41
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Jenni säger:

    Bravo, heja heja!! Hur går det med rökningen? Jag vill börja träna någon gång, men tack vare brösten kan jag inte göra det ännu. Inte förrän i sommar någon gång :( Puss!!

    2012-01-11 | 08:02:22
    Bloggadress: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här: