Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

MUSIC FROM HAREM NIGHTS!

Kategori: Dagens låt.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Var hur många grymma låtar som helst.
Det här är inte ens en tredje del av alla grymma låtar, så det lär komma låtar som påminner mig om kryssningen hela tiden, så fort jag kommer på någon ny men tycker det räcker för den här gången.
 
Kan fortfarande inte förstå att jag sett dom och dansat till deras musik live.
Kan inte förstå att jag stod närmare än 100 meter ifrån Cheb Khaled och Medina och såklart Shan Atci och för att vara ärlig så måste ha vara sveriges bästa och roligaste komiker.
Tack till er alla som var där och gjorde min kväll!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ÄLSKAR varenda låt!
    Faaan vill ju tillbaka! Är den inte till sån kryssning så åker vi igen! :D

    2012-12-11 | 09:54:33

Kommentera inlägget här: