Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Helgen!

Kategori: Resa

Jobbade ju i fredags och efter jobbet hämtade jag Nova från dagis och sen mötte vi upp Lilja och Mamma i stan, åt på McDonalds och väntade in Liljas pappa, han tog med sig Lilja och jag, Mamma och Nova gick runt lite på Centralstation innan det var dags för mig att gå mot bussen.

Som många av er redan förstått så var det Gävle jag åkte till, kom fram vid halv nio på kvällen och då blev det direkt hem till Amar på massa mys.
Vi pratade som vuxna människor men när väl känslor kommer in så blir det jobbigt men vi löste det hela och sen så la vi oss och sov tillsammans hela natten.
Som jag saknat att sova i hans famn.

Vaknade på Lördagen och vi började laga frukost, vi åt tillsammans medans vi lyssnade på musik och pratade om livet.

Eftersom vi vaknade rätt så sent så blev det inte så mycket mer än frukost innan vi drog in till stan och kollade lite.
Fick ännu mer tips på vad jag kan köpa till Amar i julklapp och dessutom så såg jag massa saker jag önskade mig.

Amar titta på mig och bara du får vänta på tomten när han såg mina stora ögon efter alla nya kläder jag ville ha.

Vi gick förbi och hälsade på R också, längesen jag träffade henne.
Men det var trevligt!

Sen åkte vi till Willys och handlade lite innan vi åkte hem till Amar och gjorde i ordning maten, jag fixade salladen, diskade, dukade och gjorde i ordning inför kvällen.
Amar fick stå för kycklingen.
Jag älskar ju när han lagar det.

A och M kom förbi, M var den som stannade kvar och vi satt och drack och pratade och skämtade.
Mina saknade!

Efter ett tag går vi till Brynäs och fortsätter festen där, low-mode på hela festen faktiskt.
Men ändå trevligt!

Vi gick därifrån vid tre - halv fyra på morgonen då det blev lite mat och sen sova, dock började vi ju självklart diskutera massa saker.
Men var skönt att få en del saker sagt och jag tror att han ÄNTLIGEN förstår hur det känns inom mig.

Vi kramades och pussades innan vi sov, bästa är ju att få kramas med honom en hel natt och varje gång jag försöker flytta mig lindar han in sina ben i mina så jag inte kommer därifrån och trycker mitt ansikte mot hans bröst för att höra hur hans hjärta dunkar.

Så underbar känsla!

Vi vaknade vid tolv idag och åt frukost och sen så låg vi bara och titta på varandra tills jag tog bussen hem.

Nu är jag hemma och har varit hemma i någon timme, har hunnit busat med Lilja, ätit middag, skrivit julkort, pratat med Amar, smsat med Therese, lagt i färgen i håret och nu sitter jag här och väntar på att färgen ska vara i tillräckligt länge.

Imorgon efter jobbet blir det upp med julgranen och klä granen.

Nu blir det snart Söndagsmys med mina föräldrar och kolla på Beck.
Älska Beck!

Kramar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: