Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Gamla tider !

Kategori: Gamla tider

Har funderat ett tag på det här med gamla kompisar som sedan blir bekanta och sen ingenting.

Verkar vara det som hänt mellan mig och en jag trodde stod nära, men tydligen har det blivit missförstånd och jag kan ute tyda mig mer korrekt än att: Mina vänner är mina vänner och skulle jag inte vilja träffa dom så är dom inte mina vänner.

Tyvärr ser situationen ut som den gör, men gör en både ledsen och besviken, för ibland känner jag att jag får stå för allt som sker, att allt är mitt fel, när man är två om saken och det går ju faktiskt att prata om sina känslor så att den andra vet om hur saker och ting ligger till. Är mest besviken på att få allting som en chock och mest ledsen över att den här människan ändå stod mig så nära från början men allt bara gått utför och det känns jävligt surt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: