Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Underbar Onsdag!

Kategori: Mammalivet

Hej!
 
Vi åt middag och därefter blev det att gå till station och möta Mr.Bästis som ville träffas en stund, vi gick runt här i Jordbro och jag visade honom både det ena och andra, han busade runt med Lilja och den här gången gick det mycket bättre, hon var inte alls lika spänd utan blev snarare hans bästavän, haha.
Så jävla sött att se!
 
Gick in och handla på vägen hem och nu är vi hemma.
Ska boka tvättstuga imorgon och hoppas det finns tills på kvällen imorgon, så att jag kan tvätta rent allting tills Fredag då jag åker till Gävle, få se om både Lilja & Nova följer med mig dit, så kan prinsessorna Jackline & Nova leka med varandra och alla andra få gosa med Lilja, lär ju inte få en enda minut med henne liksom, haha. Wicktoria har ju aldrig träffat henne förrut, så hon lär väl gosa sönder sig med min finaste skatt.
 
Ja vad mer ska jag skriva?
Finns inte så mycket att skriva.
Eller jo, jag ringde ett jobb idag så hoppas på att jag får det.
För då jävlar i havet så är det jag som drar med bästavän till Tunisien i Oktober.
Jag vill verkligen komma bort från Sverige lite, känner att jag behöver ny luft.
 
Jalla bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: