Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Tunisien.

Kategori: Resa

Jag har alltid drömt om att åka till arabländerna.
Så när jag och Therese kom på tanken att vi kunde åka till Tunisien så brann det till i hjärtat, det började liksom pirra i hela kroppen och jag fick världens lyckorus inom mig.
Det är ju verkligen en dröm att få åka dit.
 
Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg nu.
Det är liksom allt vi pratar om och vi bara drömmer oss bort varenda sekund som går.
Vi pratar om det och läser om vad man kan göra där varje dag.
Hittills har vi pratat om att åka till Tunis och kolla runt där en eller två dagar, dessutom har vi även pratat om att rida på åsna och åka häst och vagn, det är liksom inte något man gör varje dag.
Vi ska åka vattenrutschbanor och göra massa andra grejer.
 
Men framför allt så ska jag se till att bli så brun som jag bara kan bli och bara få ha en underbar semester med världens finaste vän, vi har kollat upp bra cafén, bra ställen man kan gå ut på och sådär.
 
Nej, nu hoppas jag att ni alla håller tummarna för oss och att vi kommer iväg.
Jag vill verkligen, verkligen, verkligen komma iväg.

Kommentarer

  • Sus säger:

    Klart ni kommer iväg om det är vad ni vill... Finns bara ett enda sätt - jobba - för det.... Kommer inte av sig självt ju... Ta vilket jobb som helst, städa, mc-Donalds. Finns inga dåliga jobb alla leder till kontakter och nya möjligheter.... / så e re!!! Lycka Till.

    2012-08-05 | 06:47:50
  • maria säger:

    Håller tummarna. Min kompis resa tlll Tunisien kostade 5000 med all inclusive
    Kram

    2012-08-05 | 13:19:05
    Bloggadress: http://www.iaholund.blogg.se

Kommentera inlägget här: