Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Sydpoolen!

Kategori: Mammalivet

Nu ska vi göra oss redo för att dra till Sydpoolen och simma.
Vi lär väl även leka av oss lite efter vi har simmat ett tag.
Älskar att kunna få vara barn på nytt ett tag.
Ska även se om man kanske till och med sätter sig i bubbelpoolen och snackar lite.
Skulle vara så myyyyyyyyyyyysigt!
 
Lilja är ju hos sin pappa i helgen, så vad har man planerat för helgen?
INGENTING och det är så himla skönt.
Skulle egentligen ha träffat en kompis idag, men människan svarar inte så jag skiter i det.
Blir så irriterad när man planerat något och verkligen sett framemot det men sen så fuckar det upp sig, för att en människa inte kan skicka ett ynka sms.
Men aja..
 
Lika bra att kanske bara ägna hela helgen åt mig själv och träningen.
Ska se till att träna riktigt ordentligt, kanske till och med gå och simma i poolen.
Annars blir det joggingturer och en massa promenader.
Som sagt, minst en och en halvtimmes träning VARJE dag.
 
Har ju redan börjat käka mindre och bättre.
Så det här kommer nog gå galant.
 
Vägde mig precis innan frukosten också.
Är ju fortfarande under hundra och det är jag så jävla glad över.
Nu gäller det bara att fortsätta neråt, hamnar jag under 90 är det ännu bättre.
Kul är det ändå att jag och Therese ska göra det här tillsammans.
Vi ska gå ner tillsammans, vi ska peppa och kämpa tillsammans.
Vi har vår kommande Tunisien resa att tänka på.
Visst vi har inte bokat eller betalt.
Men det känns ändå som att jag kommer komma iväg dit.
 
Nej, nu ska vi sätta på oss badkläderna och dra.
Smell ya later!

Kommentarer

  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Vad bra att du känner så för då vet du hur vi andra känner när DU skiter i att skicka ett ynka litet sms :)

    2012-08-03 | 15:01:00
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se

Kommentera inlägget här: