Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Nathalie

Kategori: Mammalivet

Hej Emelie, Jag har följt din blogg lääänge och den är bara bäst! du är så ärlig och verkar så äkta.
Sen undrar jag om du kan visa hur du har gjort din sminkning på dessa bilder? så jäkla snyggt! :)

Fortsätt kör ditt race och bry dig inte om dom som skriver massa dumma komentarer.<3
 
 
 
 
 
 
Hej!
Först och främst vill jag tacka för din fina fina kommentar.
Blev verkligen jätte glad och fick tårar i ögonen, är inte ofta man hör så fina saker men när jag väl hör det så går det rakt in i hjärtat och kommer stanna där.
Tack så mycket.
 
Jag ska absolut försöka lägga upp bilder, steg för steg hur jag sminkat mig på dom bilderna, så håll utkik så kommer dom in i bloggen inom några dagar.
 
Tack igen, du avslutade min skitvecka med massa positiv energi!
Massa kärlek och kramar till dig, fina Nathalie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: