Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Maria

Kategori: Mammalivet

Varför hetsar du alltid upp dig så otroligt mycket när du får en kommentar du inte vill ha? jag menar inget illa, tänker bara på din dotters bästa.. Och jag vet att ni bestämmer. Men vet du, det är ett land med yttrandefrihet så du kan inte förbjuda mig att säga vad jag tycker.. Men ta det som du vill. Nästa gång vill jag inte ha en novell om du nu ska svara på kommentaren.
 
 
 
 
Varför jag hetsar upp mig är för att jag tycker det är extremt onödigt av dig att tro att du vet Lilja bästa när det är jag och Liljas pappa som är hennes föräldrar och vet det bästa för henne. Och precis som du säger så är det ett land med yttrandesfrihet och det är dessutom min blogg, så jag svarar exakt hur långt jag vill om jag så skulle skriva en bok på 70000 sidor. Men som sagt.. Du tänker på Liljas bästa ok, men det gör även jag och hennes pappa också och vi klarar det bra själva men tack iallafall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: