Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Jenny.

Kategori: Mammalivet

Men shit Emelie! Du är så jäkla fint sminkad jämt! Jag vill också lära mig :-) Du kanske skulle hålla en kurs för oss inkompetenta personer som inte alls kan sminka oss ;-) Stor kram till dig!           
 
 
 
Hej!
Först och främst vill jag börja med att be om ursäkt för sent svar.
Men som jag skrev i inlägget under så har jag inte alls varit så pigg på bloggen på senaste tiden, just för det varit så mycket annat som kretsat kring mig.
Men tack för din fina kommentar.
Den gjorde mig jätte glad.
Jag vet dock inte riktigt om jag kan hålla med dig om att jag kan sminka mig, jag själv tycker jag inte alls kan sminka mig och att jag ser förjävlig ut många gånger.
Men självklart skulle jag kunna hjälpa dig om det är så att du vill ha något råd vad jag använder för smink, eller hur jag sätter på sminkningen.
Älskar att kunna hjälpa till.
 
Kram!

Kommentarer

  • JennY säger:

    Du är jätteduktig så det så! :-D

    Tips mottages gärna på hur du lägger din makeup, och gärna vilket märke du använder.
    Kram Jenny

    2012-08-28 | 22:58:53
    Bloggadress: http://jennt.blogg.se

Kommentera inlägget här: