Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Fatima.

Kategori: Mammalivet

Hej, gillar verkligen din blogg och hur du är som person väldigt väldigt stark person som bara borde skita fullständigt i vad andra tycker. folk ger sig på dina svag punkter för att dom är osäkra med sig själva. underbart gullig dotter har du också så himlaaaa söööt hehe. angående dig och amar tycker jag ni ska fortsätta vara ihop lös era problem det kommer göra er starkare. Släpp aldrig nån du älskar jag tror faktiskt ni är menade för varandra! skit grym blogg ge inte upp med bloggandet det är din grej!! :))        
 
 
 
 
 
Hej!
Vad glad jag blir över din kommentar.
Den värmde rakt in i hjärtat.
Jag försöker att skita i vad andra säger men det är svårt men för varje dag som går försöker jag mer och mer, för varje elak kommentar försöker jag mer och mer.
Jag vill inte släppa honom och jag vill mest av allt vara tillsammans med honom, kan liksom inte tänka mig ett liv utan honom, vill inte vara med någon annan förrutom honom.
Försöker gå vidare, men tankarna går ändå alltid tillbaka till honom.
Kanske blir det vi i framtiden, insallah!
 
Men jag vill tacka ännu en gång för din fina kommentar.
Det är såna som du som gör att jag vill fortsätta blogga!
FINA DU!  ♣

Kommentarer


Kommentera inlägget här: