Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

svar till anonym

Kategori: Hate me or love me.

För det första har du inte den blekaste aning om varför vi gjorde slut så att du ens försöker påstå något är vidrigt. Jag och Amar delade någonting fantastiskt och visst var det äkta kärlek. Om DU skulle höra våra samtal och sett oss under den bästa tiden av vårt förhållande skulle du inte yttra dig men massa skit.

Jag skriver om vad jag vill i min blogg om jag så skriver om Amar, mig själv eller något annat hela tiden. Du kan bara sluta läsa min blogg så har du löst ditt problem.

Vad jag gör på mina barnfria helger har ingen med att göra, håller med om att det är bra att hon har sin pappa vid sin sida som kan ge mig avlastning och dessutom spendera tid med vårt barn.

Mind your own bussiness for once and stop acting like the perfect soul.

Vi är på jorden för att lära oss.
Och festa mycket har jag gjort under sommaren, mer än vanligt men i och med träningen så minskas alkoholhalten.

Såna här kommentarer får en att vilja sluta blogga, kul!!

Kommentarer

  • maria säger:

    skriv inte varje gång att dom där kommentarerna får dig att vilja sluta blogga. Bry dig inte.
    Det låter som den anonyma modiga människan käner Amar. ???
    Ha det bäst
    Maria

    2012-08-05 | 16:24:45
    Bloggadress: http://www.iaholund.blogg.se

Kommentera inlägget här: