Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar på frågestunden.

Kategori: Mammalivet

* Vad har du jobbat med tidigare och vad gick du för linje på gymnasiet? Jag har jobbat som både telefonförsäljare och som kassörska i en matbutik i Älvsjö förrut och jag slutförde aldrig gymnasiet tyvärr, vilket är en av dom sakerna jag ångrar så enormt mycket idag, men det är lätt att vara efterklok. Men jag började först på handel och sen hoppade jag av igen och började på handel turism och hoppade av ytterliggare en gång och började om på handel turism och för att tillägga så var det inte linjen i sig som var tråkig utan jag älskade turism lektionerna och många andra lektioner, det var bara jag som var oerhört korkad.
 
* Är du kär just nu? För mig är det väldigt konstigt att jag måste svara ja på den frågan, jag är lika kär idag som jag var den dagen jag blev tillsammans med Amar, fast nu är det ju inte lyckligt kär som förrut dock.
 
* Vem skulle du vilja festa med av: Christiano Ronaldo eller Joel Kinnaman? Gud vilken svår fråga, för båda är sjukt snygga och jag vill gifta mig med dom båda två. JA TACK! Kanske låter mitt svar och min motivering så jävla töntig men jag måste ju svara ärligt liksom, jag skulle välja Joel Kinnaman för att då slapp jag prata engelska (vilket jag inte gör ofta då jag skäms över att prata engelska) ..
 
* Hur går det med träningen? Jo det rullar på faktiskt, har varit lite slapp men försöker kämpa mig framåt. Nu är ju poolen stängd så blir ju inte mer bad utomhus utan det blir till att hitta en inomhus pool någonstans för att fortsätta och sen även fortsätta med promenader och mitt egna lilla gym hemma.
 
* Vart i Sthlm vill du helst bo? Måste nog säga Söder, eller åtminstone jävligt nära Söder. Jag har aldrig riktigt varit någon Söder person, men har väl på senaste tid börjat uppskatta det stället mer och mer..
 
* Hur länge till kommer du blogga? Det är svårt att svara på, för ingen dag är den andra lik, vissa dagar så bara känner jag att jag raderar mig själv ur cybervärlden för att börja skriva igen på vanligt papper som jag alltid gjort förr, men andra dagar är jag så jävla glad att någon uppfann internet och att man kan göra roliga saker som att blogga med mera. Så jag kan tyvärr inte svara på den frågan.. Men har inga planer idag på att sluta iallafall.
 
* Hur gammal var du när du förlora din oskuld? Var han svensk eller utlänning? Jag var 15 år när jag förlorade min oskuld och killen var inte svensk utan turk.
 
* Är det verkligen bra att planera en resa (dvs ledighet) det första man gör när man fått ett nytt jobb? Kan hålla med dig om att det inte är bra, men nu är det faktiskt så att skulle jag få komma på intervju så skulle jag redan nämna det i intervjun att jag planerat in en resa då och då, och accepterar dom det vid intervjun så känner jag att det inte är något problem med att åka, sen är det en annan femma om jag inte öppnar munnen och säger något utan kommer när jag väl börjat jobba och börjar diskutera ledighet,
 
* Är du inte mer sugen på att tex spara så du kan få eget boende osv? Klart jag är sugen på att spara pengar, för att kunna fixa egen bostad osv, men jag känner mig själv och anser att det är bäst att bo där just nu och ett tag framöver av olika anledningar som jag inte tänker ta i bloggen.
 
* Hur bor ni nu? Vi bor i Jordbro, jag, Lilja, min mamma och pappa. Jag och Lilja har ett rum hemma hos dom.
 
* Är det inte lite jobbigt att inte få ha nått eget utan fortfarande föräldrarna? I en del lägen så är jag så tacksam och glad över att jag har så bra föräldrar som jag har, som verkligen stöttat mig från dag ett sen jag visste att jag var gravid som inte kastat ut mig trots att jag många gånger varit en idiot emot dom, så jag kan nog inte säga att det är jobbigt för jag tänker inte så mycket på att jag bor hos mina föräldrar faktiskt, jag är så van vid det, har gjort det hela mit liv och känner mig snarare hedrad som har så bra kontakt med mina föräldrar och som verkligen ställt upp på Lilja sen första dagen. Men sen finns det ju dagar då vi är på väg att ryka ihop riktigt riktigt ordentligt och då kan det kännas jobbigt, men största delen så tänker jag knappt på det.
 
* Vart har du köpt den fina vita spetstoppen du har på bilden? Kappahl.
 
* Vilken utbildning funderar du att börja på? Jag har haft mina funderingar men är det något jag alltid velat bli är det något inom turism i Sverige så antingen någon turism kurs eller barn/fritid.
 
* Vilken låt är bäst nu enligt dig? Jag lyssnar på så mycket låtar nu så att det inte är sant, har nog aldrig lyssnat på så här mycket musik som jag lyssnar på idag och alla är typ mina favoriter men måste jag välja någon så är det Flickan och kråkan med Timbuktu.
 
* När ska vi gå på Gröna lund? Antar att jag inte behöver svara på den här frågan mer, haha.
 
* Ska du träffa Lilja's lillesyster något snart? Det är inget som är planerat, men självklart vill jag ju se hennes syster. Är otroligt nyfiken på hur hon ser ut och hur Lilja kommer reagera på ett barn som är mindre än henne själv.
 
* Vad tänker du på just nu? Om jag ska vara helt ärlig, så tänker jag på ovanstående fråga och undrar när jag ska få träffa henne, haha.
 
* Vad är godast på Mcdonalds? Låter som jag käkar där varje dag och har ätit allt som finns där, haha. Nej men helt ärligt så är ju chicken nuggets godast med sötsursås eller så är nog salladen, fast där saknar jag ju min älskade gurka som jag skulle kunna leva på resten av livet.
 
* Ser du stjärnan i det blå? Men hallå, klockan är mitt på ljusa dagen så det blir lite svårt, fast det är oerhört vackert när stjärnorna lyser i det blå och man ligger på en äng en varm sommarnatt.
 
* Var du tillsammans med din dotters pappa förrut? Ja det var vi, fast på mina villkor, haha. Tolka mig rätt nu, men jag var inte den snällaste och bästa flickvännen då.
 
* Vad är dina framtidsplaner? Mina framtidsplaner är att träffa en underbar man som jag flyttar ihop med och som älskar Lilja högre än vad han älskar mig och som skulle kunna ge hela världen till oss och som var trogen och verkligen uppskattade den människan jag är och dessutom få max 4 barn till och få ett bra jobb, och verkligen leva väl resten av livet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: