Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Sjuka drömmar!

Kategori: Hate me or love me.

Vet inte riktigt vart dom här tankarna för mig.

På senaste tiden har jag drömt så sjuka drömmar.

Kanske är det för att jag inte har min drömfångare här.

Som jag dessutom tror på till hundra procent.

Har alltid börjat drömma sjuka drömmar när inte en drömfångare är i närheten.

Den senaste tiden har jag drömt att jag, Lilja och Therese befann oss mitt i Tunisien och det blev krig och vi blev jagade tills vi kom in i en moské där alla satt och drack och Therese blev jätte full och alla pratade svenska, vi började be inne i moskén precis som muslimer gör (har inget emot dom, att tillägga).

Dagen efter att ha drömt det här så fortsätter drömmen med att kriget fortsätter och vi springer för livet, mina föräldrar ringde oss hela tiden för att fråga vart vi var, men ingen svarade, vi försökte bara skydda Lilja från allt och helt plötsligt hamnade vi i Libyen där det var ännu värre krig men då fick vi sitta i ett skyddsrum i över 4 månader utan någon kontakt med omvärlden, men i det här skyddsrummet så var mitt ex Mr.H och han tog hand om oss och såg till att vi fick mat, eller framför allt Lilja fick mat, hans familj satt också där, och helt plötsligt så träffade Therese någon där under dessa fyra månader och dom gifte sig innan vi kom ut därifrån. Så när väl krigen var slut, så stannade Therese där med sin man för att få hem honom med sig till Sverige och jag och Lilja åkte hem till Sverige. Väl i Sverige så satt det bilder på oss överallt, för vi var efterlysta och mina föräldrar var så oroliga. Dom visste ju inte ens att vi åkte till Tunisien så dom trodde vi var döda eller något men vi kliver in i lägenheten och det var vilket hej som helst som kom ut från deras mun och precis när vi sagt hej så ringde Therese och sa att hon köpt biljetter till mig och Lilja så att vi skulle komma tillbaka till Libyen och så stannade vi där, men när vi varit där i ett år så kom Liljas pappa ner för att rädda oss till Sverige igen men det var ju inte vi ville, men då tog han Lilja och åkte till Kurdistan till hans familj och jag och Therese åkte efter för att ta tillbaka henne, men det slutade med att vi alla åkte till Sverige tillsammans, för tydligen hade Therese bråkat med sin man och ville aldrig med se karln, men när vi landade på Arlanda så stod både hennes man, Mr.H och Amar där och välkomnade oss till Sverige. Amar drog i mig och Lilja och bad oss sätta oss i hans bil för att vi skulle åka till Gävle och leva lyckliga i alla våra dagar, han sa att han varit så orolig över om något hänt oss medans ingen fick kontakt med oss, jag gifte mig iallafall med Amar och vi flyttade till Nyköping och det såg ut som Marmaris..

Aa.

Helt sjuk dröm helt enkelt.

Och det är såna drömmar och värre som jag drömmer, i vissa fall vaknar jag upp med klumpar i magen som när det var krig, men jag fortsatte drömmen när jag vaknade upp.

Så jävla läskigt.

Nej, jag behöver få hit min drömfångare.

Har även drömt sjuka drömmar utan massa mardrömmar i den, men dom är ändå så orealistiska och jag känner ändå en klump i magen när jag vaknar eftersom jag inte vill att det ska vara sant, vill inte att det ska ske och eftersom drömmarna får mig att tänka att varför i helvete drömmer jag såna drömmar nu?

Vart kommer drömmarna ifrån?

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: