Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Prat inför Gävle.

Kategori: Kärlek

 
Längtar som en galning efter att det ska bli Fredag nu och jag/vi sitter på bussen mot Gävle för att träffa underbara vänner, vi har planerat grillning och bara massa chillmys. Ska bli så jäkla underbart att få komma bort lite härifrån också, efter att vi flyttat har det ju varit konstant bråk här hemma så även fast det bara är för en natt så är det så himla skönt att få komma bort lite. Bästa skulle ju vara om jag även om jag bara kunde få se på Amar, om så från långt håll. Då skulle både min själ värmas och brista eftersom jag ej är honom nära, ej har honom tätt intill mig, ej har honom som den där kärleksfulla mannen i mitt liv som han alltid var. Usch vad jobbigt det är med kärlek ibland, kärlek ska ju vara vackert.
 
Nej, jag tror det gör mig gott att åka till Gävle och inte åker dit för att träffa Amar utan för att träffa Wicktoria och co. Sen om Amar kommer förbi vilket han lär göra så är det ju inte hos honom jag kommer sova, inte honom jag kommer spendera natten med, och det kommer nog göra mig oerhört gott, fast i samma stund såra så jäkla mycket för att jag inte är honom nära som jag brukade förrut.
 
Nej, jag har bestämt att den här helgen ska bli en riktig myshelg med massa god mat och underbart sällskap. Inga tårar eller tjafs, bara massa underbart mys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: