Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Planer inför helgen, kanske.

Kategori: Mammalivet

Sitter och pratar med Wicktoria via facebookchatten nu.
Saknar den där bruden så grymt mycket.
Men det är prat om jag ska åka hem till henne i helgen och få umgås lite.
Saknar ju hela "gänget" i Gävle och inte bara Amar.
Så skulle verkligen vara supermys.
Det är ju egentligen Lilja's pappas helg men hans fru får ju barn vilken dag som helst nu så kanske blir det lite svårt får honom att ha henne i helgen och då blir det ju så att hon får följa med mig dit och bara mysa sönder sig med oss allihopa, vi har planerat att grilla och bara ha världens underbaraste tid.
Sen blir det ju hem på Lördag för att på Söndag blir det tävling.
Måste ju träna inför min och Pappa's lag tävling tillsammans.
 
Hoppas verkligen det blir så att vi kommer iväg i helgen.
Vill verkligen verkligen komma dit och träffa henne och säkert några andra också.
Saknar ju att andas Gävle luften, tro det eller ej.
 
Få se om även Amar passar på att komma förbi då.
Vill ju träffa honom samtidigt som jag inte vill träffa honom.
Vill ju pussa sönder mig med honom, samtidigt som jag vill att han försvinner.
Jag vet att vi bara kommer pussas för stunden och att det inte varar för alltid.
Men jag kommer ju vara den jag är och ha kul med mina vänner.
That's it liksom!
 
Jalla!
 

Kommentarer

  • maria säger:

    Hur går Amar vidare med sitt liv ?
    Träffar han andra tjejer tror du ?
    Maria

    2012-08-15 | 13:29:07
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här: