Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

nemään hej igen då!

Kategori: Mammalivet

Ja men hej igen då!
 
Vad har hänt dom senaste dagarna då jag inte uppdaterat då?
Träffat Karro, busat och myst med mitt barn, städat, promenerat, mått skit, gråtit, saknat Amar, bråkat med Amar, slängt iväg massa sms till underbara människor, planerat in att träffa Mr.Bästis snart.
Ja vi ska träffas och bara ha världens uppdatering om allt och inget.
LÄNGTAAR som tusan!
 
Jobbintervjun jag var på var bara ett provisionsjobb så det lockade inte direkt.
Men nu när internet är igång här hemma så kommer det bli massa jobbsök.
Har ju redan idag sökt 3 jobb i olika butiker och än är jag inte klar.
 
Nej, nu ska jag läsa alla bloggar jag INTE läst på ett tag.
Ska bli riktigt trevligt och därefter återgå till jobbsökandet.

Kommentarer

  • Maria Ester <3 säger:

    Vad är det för jobb du söker? Hoppas du får nåt av dom :)

    2012-08-11 | 14:26:11
    Bloggadress: http://marialatina.blogg.se

Kommentera inlägget här: