Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Mini SPA.

Kategori: Mammalivet

Har precis kommit ur badet.
Riktigt skönt var det att få ligga där och tänka på allt mellan himmel och jord.
Pratade även med min finaste Therese och Amar i telefon.
Sen smsade jag en del med Wicktoria om morgondagen och sådär.
Vill ju liksom veta om det är något jag behöver ha med mig.
Men tydligen verkar det som att det bara är ett glatt humör som står på listan, haha.
 
Amar har lovat att träffa mig också.
Känns ganska skumt att träffa honom efter så lång tid.
Även fast kroppen längtar ihjäl sig efter honom.
Men ändå känns det lite som att jag åker till en främmande stad, främmande människor och helt främmande känslor, fast det ända främmande är väl just känslorna nu.
Sen jag träffade Amar har jag inte varit ifrån honom såhär länge.
Fast jag vet inte om det är just för jag ska träffa honom, jag har dom här känslorna eller om det är för att det var sjukt längesen jag träffade Wicktoria och dom andra också.
 
Hann även raka mina ben och ta hand om mig själv i badet.
Var så skönt, la på mig en ansiktsmask och bara njöt.
Som ni alla vet så är det bästa jag vet att bada.
 
Det låter som att Lilja är vaken inne i rummet nu.
Inte för att hon gör ljud eller så, men leksaken hon har sittandes på sin säng låter om vart annat så jag undrar om inte jag har ett busfrö som inte vill sova, antagligen för att hon inte vill att Nova ska gå härifrån, hon blev ju så ledsen sist och bara gallskrek rakt ut för att hon åkte.
Älskade barn! ♥
 
Nej, nu ska jag vänta tills klockan tickar tolv så jag kan köpa en grej via internet och sen även smsa lite med Amar för att sen sova några timmar innan det är upp att roa dottern och Nova innan det är dags för att åka mot mitt älskade Gävle!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: