Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Måndagsprat.

Kategori: Mammalivet

Nu har vi precis ätit middag här hemma och det har blivit lite ändrade planer.
Vi skulle ju egentligen ha massa Måndagsmys bara jag och min dotter.
Men vi drar in till stan och träffar Mr.Bästis så jag får prata av mig.
Denna Måndag kunde inte bli bättre och Mr.Bästis kommer bli så glad att jag har Lilja med mig, kommer gosa sönder med henne och jag kommer knappt få dra vagnen själv, haha.
Så skönt när man verkligen har riktiga vänner & vet att dom är äkta.
Så mycket vi berättat för varandra och vet om varandra.
Det är inte många som vet det som han vet.
Han är verkligen världens snällaste människa!
 
Så nu måste jag byta kläder på mitt barn och sen göra mig redo för att träffa Mr.Bästis.
Vi hörs kanske när vi är hemma igen!
 
 
 
Så här glada blir vi när vi ska träffa Mr.Bästis.
Underbart avslut på denna Måndag.
Puss!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: