Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Jobb dag.

Kategori: Mammalivet

Shulululu!
 
Dagen har verkligen gått från långsamt till snabbt till långsamt, men har haft det helt underbart på jobbet, gick jätte bra och alla barnen och jag hade jätte roligt ihop.
Hade ju uppevilan så lärde känna några av dom lite bättre.
Jobbade från 08.00 - 16.30.
Känns i kroppen att jag inte är van vid att jobba.
Men nu i efterhand så är det ändå så himla skönt.
Blir jobb imorgon också från 07.30 - 15.30.
Riktigt nice!
Extra pengar tackar jag aldrig nej till liksom.
Sen vet jag ju inte hur det blir på Torsdag/Fredag men hoppas på att få jobba även då.
Då blir det en hel del extra pengar, vilket skulle vara toppen.
 
Sitter och smsar med en viss idiot nu.
Ibland blir jag bara så galen på hur jävla idiotisk man kan vara.
Att man inte tänker innan man öppnar käften.
 
Nej, nu ska jag mysa sönder med Lilja innan det blir dags att lägga henne.
Puss & Kram!

Kommentarer

  • maria säger:

    toppen med jobbet
    Kul
    Hoppas det blir mer så du kan resa
    Kram Maria

    2012-08-28 | 19:51:36
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här: