Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Inte det bästa mode:t

Kategori: Mammalivet

Shululu!
 
Dagen har inte bestått av så mycket annat än bus med Lilja och så åkte vi ju självklart och hämtade stora prinsessan på dagis, hon blev så glad över att se oss.
Få se hur allting blir imorgon bara.
Mitt mode är inte på topp efter dagens konversation med en viss person.
Att en människa kan göra mig så jävla irriterad och arg för världens minsta grej.
Men aja, hoppas det löser sig tills imorgon iallafall.
För jag har ju verkligen sett framemot att åka till Gävle nu.
Så nu får det fan bli av också!
Fast det lär det bli på något höger eller vänster.
 
Jag är grymt sugen på coca cola light, någon som har lust att komma och skänka en till mig så att jag kan känna att jag lever idag? Helst vill jag ha två stycken så att jag mår extremt bra.
Jävla humör man får när man inte dricker coca cola light, haha.
Jag lovar det är sant!
 
Nej, nu ska jag prata med lite glada människor på facebook.
Pussar och kramar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: