Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Hos bästis!

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
 
Sitter hemma hos Therese nu, kom typ precis hit.
Vi har suttit och pratat lite om min resa hit, hände väldigt mycket om man säger så.
Känns ändå skönt att veta att jag faktiskt inte hackat upp mig på att Amar är det snyggaste jag sett, utan faktiskt kan tycka att andra är snygga, som en kille på tåget.
Vi kollade på varandra och hans ögon!
OOOUUUF!
 
Som ni märker så älskar jag ögon.
Det är något som kan få mig falla pladaskt för utseendet.
Men sen är det ju det där med insidan och säkerheten som kan ta längre tid.
Lär väl aldrig mer se den killen i hela mitt liv, men kul att ha ögongodis att titta på.
 
Kommer uppdatera en massa nu när jag är här.
Så ni kommer inte sitta tomma i min blogg på några dagar.
Kommer se till att göra massa tidsinställda inlägg också.
 
Nej, nu ska jag röka en cigg och sen lägger jag upp en massa bilder!
Puss & Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: