Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Härliga dag!

Kategori: Mammalivet

Shulululu!
 
Vi gick ju ut och mötte Johanna & Sami, vi gick till en lekpark här i Jordbro och lät barnen leka lite, dock lekte dom väl inte så mycket med varandra utan mest själva, Lilja har ju en tendens att INTE sitta still och vara lite elak mot andra barn, ta grejer och sådär. Men både jag och Johanna försökte visa att man inte gör så, hoppas hon lär sig snart så det inte blir massa problem på dagis liksom.
 
Lilja försökte även vara snäll emot Sami genom att ta hans hand och gå lite med honom, fast jag förstår Sami att inte vilja gå med Lilja speciellt när hon drar och inte riktigt förstår att Sami inte är lika bra på att gå som henne, men med tiden kommer det säkert och då ser man säkert dom två göra massa bus ihop, haha.
Sötnosarna! ♥
 
Ska snart börja med middagen här hemma.
Sen blir det en del Måndagsmys med min dotter innan hon får sova för natten.
Funderar över om jag ska gå ut utanför oss och leka lite i lekparken.
Men vi får se när det blir av och om det blir av.
 
Nej, nu ska jag smsa Mr.Bästis och se när vi ska ses i veckan.
Han är ju typ världens snällaste människa!
Så måste bara träffa honom med Lilja och få prata av mig lite.
 
Puss & Kram!

Kommentarer

  • Unaangelita säger:

    Kul att du länkade till mig blogg genom Johannas namn haha
    Söt du är!
    Extra läsare till mig! ;)
    LOVE

    2012-08-14 | 12:29:36
    Bloggadress: http://unaangelita.se/

Kommentera inlägget här: