Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

halvdan träning

Kategori: Mammalivet

Tjenare!

Halva träningen avklarad, vilket innebär 100 höga hopp, 10 armhävningar och 50 situps men har joggingturen och simma kvar, men det får jag ta ikväll när föräldrarna mina är hemma och lilja sover.

Ska även bli bättre när det kommer till maten, har ju planerat 10 kg mindre ska jag bli innan resan jag och Therese tänkt göra. Så nu satsar jag stenhårt, måste köpa hem en del saker bara men det är ju till något bra.

Aha, vad ska jag säga nu?
Någon som har tips på hur man kan få sitt barn sluta ta hundmaten och stoppa i munnen? Har försökt med allt men inget verkar fungera.

Nu ska jag roa trollet här hemma, innan vi tar en snabbpowerwalk och möter mamma vid stationen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: