Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

ändrade planer

Kategori: Mammalivet

Åker till min bästis Therese redan ikväll.
Har lite torsdagsmys och uppdaterar er med massor i bloggen, gör även tidsinställda inlägg så ni inte sitter läslösa för några dagar, massa bilder som ska upp också.

Men först blir det att promenera och möta mamma och därefter ut och springa en sväng, för att sen ta mig hem, bada, fixa mig, packa badkläder tills imorgon då jag och Therese ger oss iväg och badar innan hennes jobb, sen får vi se om jag träffar en kompis efter det.

Är ju barnledig i helgen, lilja ska till sin pappa men blir en lugn helg med massa träning och promenader..

Ska satsa stenhårt.
Ska väga mig på Therese våg idag och sen se till att jag väger mig just på hennes våg minst en gång i månaden max varannan vecka, så man ser om min träning lönar sig.

Måste minst gå ner 10 kg tills oktober.
Thats it!!

Ingen choklad, max två Cola light burkar per dag, frukt och grönsaker ska ätas varje dag och dessutom så ska jag röra på mig sammanlagt minst en och en halvtimme per dag.

Nu har jag bestämt mig.
Bästa är att jag och Therese kommer tävla lite och då blir jag ännu mer jepp till att klara minst mitt mål. Håll tummarna för mig!

Lilja har varit riktigt mammig idag, ungen som annars springer runt som en galning har mest suttit i mitt knä och myst!
Älskade barn.

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: