Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

31 Augusti 2012 Fredag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
 
Igår gick det jätte bra på jobbet med, dock var jag mer trött än vad jag varit förrut. Kände att kroppen började säga ifrån, min kropp är ju inte van att jobba men det är väl lika bra att jag lär mig och inser att jag kommer behöva jobba mer och mer. Fast jag älskar ju att jobba där, barnen är så gulliga och personalen är verkligen guld värda. Så det är riktigt kul att komma dit.
 
Efter jobbet igår blev det hem och busa med min prinsessa.
Vi lekte lite innan det var sängdags för henne, hon var helt färdig efter sitt dagis.
Men det tyder väl bara på att hon har roligt.
 
Smsade med lite människor igår, Mr.G vill träffa mig idag på dagen och bara umgås.
Men jag vet inte riktigt, känns som att jag inte borde träffa honom, inte nu iallafall.
Känns som att det inte riktigt skulle bli som människor förväntar sig.
 
Men ska iallafall åka till Södersjukhuset och träffa Natalie och hennes mans bebis idag.
Och även ge en liten present som jag köpte under förra veckan.
Gud så mycket att få lukta bebis.
Fast först ska jag lämna Lilja på dagis och lämna alla kläder som hon ska ha med sig till sin pappa och sen ska jag träffa min Pappa innan det är dags för Södersjukhuset och efter det får vi se om jag åker hem eller träffar Mr.G en sväng innan jag beger mig hem och gör mig klar, för att åka hem till Zandra och äta middag och fira hennes födelsedag. Egentligen fyller hon år imorgon, men vi ska fira henne idag.
Ska bli riktigt mysigt.
 
Imorgon är det till att träffa bästaste Therese.
Ska bli riktigt roligt, dock har vi inte bestämt till hundra vad vi ska göra.
Men vi har alltid kul tillsammans.
 
Nej, nu blir det att läsa lite bloggar innan det blir till att åka och lämna Lilja på dagis.
Puss & Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: