Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

3 Augusti 2012 Fredag.

Kategori: Mammalivet

God morgon snyggingar!
 
Igår på kvällen så la jag ju upp massa bilder och inlägg här i bloggen, kändes riktigt kul att få uppdatera er riktigt ordentligt, hatar ju när min blogg är tom på bilder och man bara känner hej kom och hjälp mig, men nu är det ordnat för ett tag och jag kan vara lugn inombords.
 
Efter att vi båda hållt på med datorn bestämde vi oss för att kolla på The Notebook.
Vilken jävla kärlek, äkta kärlek.
Fick tårar i ögonen..
Minnen dök upp mellan mig och Amar.
Jag insåg att vi verkligen delade äkta kärlek.
Men samtidigt så är väl äkta kärlek något som varar förevigt?
 
Nej, filmen var så underbar och jag skulle kunna se den tusen gånger om.
Rekommenderar den starkt till er alla som inte att sett den, SE DEN!
Helt magisk och jag var så inne i filmen och kände hjärtekrosset gång på gång.
Jag kände hur hjärtat skavde.
BÄSTA FILMEN NÅGONSIN!
 
Efter det så pratade vi jätte lite innan det var dags för att sova.
Somnade nästan på stört och nu sitter jag här nyvaken.
Ska börja söka jobb alldeles strax, men först en cigg.
Therese sover fortfarande, så får roa mig med massa jobbsök och blogg uppdatering.
 
Vill bara att ni ska tänka på angående gårdagens inlägg att dom hamnade väldigt långt ner, så är ni intresserade av inläggen som jag skrev igår får ni gå långt ner på sidan.
 
Laaater!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: