Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

29 Augusti 2012 Onsdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
 
Vaknade vid halv sex idag och gjorde mig redo för att åka mot jobbet, var inte direkt pigg men hade med mig te även idag så lite piggare blev jag iallafall. Vi var ute och lekte på morgonen och sen blev det lunch och jag när jag gick i skolan så älskade jag ju fiskpanetter och jag börjar nu förstå varför, det är inte för själva fiskpanetten utan snarare för såsen som läggs på fiskpanetten, haha. Men det är sant. Älskar det lika mycket nu, to be honest. Efter lunchen blev det vila och då passade jag och J på att springa iväg och förpesta luften lite. 
 
Efter vilan blev det att leka lite till innan det var dags för mellis och efter det så blev det utelek igen och den tiden gick så fort och helt plötsligt så slutade  jag. Mamma hade ju hämtade Lilja från dagis, eftersom hon senaste fick gå därifrån kvart i tre med tanke på att det är inskolning, men dom väntade på mig och så åkte vi bil hem med Pappa. Så jävla bäst!
 
Mr.S har bjudit mig och Lilja på middag ikväll.
Vet dock inte om jag pallar åka dit.
Ska jobba imorgon igen och då från 07.30 - 16.00.
Allt jag tänker är extra pengar, så klart jag blir glad över det.
Lilja kommer ändå behöva bli lämnad av min Mamma på dagis och det blir för sent för att börja ge sig iväg med henne nu på middag, hon är ju typ vrålis nu. 
Men får se hur vi gör.
Han har iallafall bjudit oss på middag.
Så ska försöka ta mig iväg och sådär.
 
Imorgon efter jobbet blir det att stressa hem och äta middag och därefter tvättstuga. 
Inte det roligaste, men det måste göras.
Har knappt några kläder rena nu, utan använder såna kläder jag använder i nödfall.
 
Hoppas på att bloggheadern kommer upp snart.
Men förstår att det tar en tid. 
 
Nej, nu ska jag smsa med lite glatt folk.
Pussisar!

Kommentarer

  • maria säger:

    Kul att det funkar bra på jobbet.
    Gillar bilden som Fa... på dig i vita tröjan
    Jättefin

    Maria

    2012-08-29 | 17:28:32
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här: