Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

28 Augusti 2012 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

God morgon alla snyggingar!
 
Har ju startat en grupp på facebook som heter: Vi alla vackra tjejer!
Gå gärna med där om du är tjej, spelar ingen roll om du är stor eller liten, lång eller kort.
Gruppen är till för att vi tjejer ska känna oss speciella och få stöd utav andra tjejer.
Ingen annan tjej/kille vet vad en annan människa varit med om.
Sidan är alltså där för att stötta oss tjejer.
 
Nu är jag vaken, vaknade vid 05.00 och nu ska jag göra mig klar och sen blir det att åka mot vikariatplatsen och kriga mig igenom den här dagen, har världens dåligaste humör men tackar han där uppe för att jag ändå kom iväg att jobba, annars så hade saker och ting inte alls varit lika glatt idag.
Göra klart te, ta en macka med mig och sen gå mot bussen.
 
Laaater!

Kommentarer

  • George säger:

    Jag är inte tjej, dock skulle jag inte kunna gå med gruppen. LOL!

    2012-08-28 | 17:14:15
    Bloggadress: http://unka.blogg.se
  • maria säger:

    Tack ... Godmorgon hahahha

    Va spännande
    Kram Maria

    2012-08-28 | 18:55:34
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här: