Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

27 Augusti 2012 Måndag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
 
Hade en helt underbar kryssning.
Vi var båda lite sega efter våra äventyr som vi hade haft på Fredagen.
Så det tog ett tag innan vi började fixa oss och komma i ordning.
Men när det väl var dags så körde vi verkligen ALL IN!
Tror nog att vi pratade med hela båten.
Sjöng karaoke inne i rökrummet med as härliga människor.
Pratade arabiska och sjöng lahme sången över hela båten.
Det enda tråkiga var att vi inte dansade tillräckligt mycket.
Blev knappt någon dans alls.
Men vi hade ju så kul med alla människor.
Vid sex på morgonen gav vi upp och gick och la oss.
 
Vid elva så kom två "kompisar" och väckte oss.
Döda men snälla som vi var klev vi upp och hängde lite med dom.
Sen gick vi upp och hade massa dötid, lyssna på karaoke och sådär.
Mådde väl inte sådär jätte bra.
Var ju typ fortfarande full.
 
Väl av båten så blev det en liten omväg men ville ju umgås med Therese så mycket som möjligt, vi hade så mycket att prata om ju, höhö.
Så jag tog sällskap med henne till Telefonplan och sen skjutsa hon mig till Älvsjö och därifrån tog jag tåget och helt ärligt så var jag påväg att åka förbi min station, tackar gudarna för jag inte gjorde det.
Väl hemma så blev det middag och en massa mys med Lilja & Nova.
Lilja somnade ganska tidigt och sen var det bara att bädda ner sig själv.
Pratade med Amar vid 22.00 när jag vaknat upp från en stundssovande.
Men somnade direkt efter jag pratat med honom också.
 
Idag så blev det upp för att lämna Lilja på dagis.
Sen blev det Nacka Forum för att handla lite medicin.
Lilja är påväg att bli förkyld, så ville handla hem allt så det finns.
Sen hämtade jag Lilja och nu är vi hemma.
 
Fick precis ett bra samtal och jag ska vikariera imorgon på dagis.
Ska bli riktigt kul, fast dock blir det en grymt lång dag.
 
Nej, nu ska jag ladda upp bilder från kryssningen.
Så snaaaart så kommer dom!
 
Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: