Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

25 Augusti 2012 Lördag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
 
Vet inte riktigt vad jag ska säga om gårdagen.
Den blev helt enkelt inte som jag hade planerat.
Blandade känslor och massa annat.
Känns inte sådär jätte bra idag.
Men nu är det som det är och jag kan inte göra något åt saken idag.
 
Ska snart plocka ihop alla grejer som ska med ikväll.
Therese & jag drar ju iväg på kryssning idag.
Så jävla bäst och nice!
 
Båten är fullproppad med folk tydligen.
Så det lär ju inte bli mycket till sova denna helg.
Haha, sov ju 4 timmar inatt och lär inte sova mer denna natt heller.
Det är inte lätt att vara på topp.
Fast det har jag ju aldrig sagt heller.
 
Nej, nu ska jag packa ihop min väska som ska med och sen så ska jag göra mig redo för att börja åka in mot stan och möta världens bästavän och kolla lite i butiker innan vi drar till båten och har en helt amazing time, jag lovar er en massa bilder imorgon.
 
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: