Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

24 Augusti 2012 Fredag.

Kategori: Mammalivet

Hej härliga Fredag!
 
Hoppas ni alla har haft en bra vecka och att helgen blir minst lika bra.
Vi har varit vakna i över en timme, men har inte kommit längre än att tanka på telefon.
Känns inte helt okej faktiskt.
 
Men ska klä på mig och Lilja nu, sen gå förbi tvättstugan innan vi går för att kolla om det finns tvättstuga tills ikväll och därefter så blir det dagis och sen hämta Nova ifrån dagis, som dessutom har börjat på sexårs. Stora prinsessan! Därefter drar vi mot ICA Maxi och Nacka Forum för att handla en del grejer, ska bland annat handla bättre regnkläder till Lilja och så ska jag handla mascara och foundation och sådär.
Lilja blir ju kvar på dagis till 13.00 då hennes pappa hämtar henne.
 
Ikväll vet jag vet inte vad som händer, ska ju som sagt försöka få tvättstuga.
Men vill inte ha det allt för sent, för då blir det riktigt jobbigt om man skulle vilja göra något.
Nu ska jag avsluta här och sätta igång att göra oss redo.
 
Puss & Kram!

Kommentarer

  • maria säger:

    Hej tjejen
    Hoppas allt e bra
    nu har jag tagit igen lite läsning
    Hoppas du hittar jobb
    Kram Maria
    God Natt

    2012-08-24 | 21:34:27
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här: