Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

23 Augusti 2012 Torsdag

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
 
Har varit dålig på att uppdatera dom senaste dagarna men det är för att jag varit helt död efter att vi kommit hem ifrån dagis nu dom här inskolningsdagarna som varit, men det har gått bra.
Idag gick jag även ifrån en stund, så hon åt lunch själv med personalen och dom andra barnen, och personalen tyckte att det hade gått superbra för henne.
Dock så ramlade hon idag och skrapade upp sig i ansiktet.
Min älskade prinsessa!
Mitt mamma hjärta gjorde verkligen ont när jag såg att hon föll.
Men jag kunde inte bli hysterisk där utan fick hålla tårarna inne och bara trösta henne på bästa möjliga sätt, kramade henne, och torkade bort sanden och höll is på såret och sen var det bara för henne att fortsätta leka och det uppskattade hon till verkligen.
 
Lilja's pappa hämtar henne från dagis imorgon.
Men jag kommer ju vara där i någon timme och så måste jag veta att han är påväg innan jag lämnar dagis och åker vidare till ICA Maxi och Nacka Forum för att handla hem en massa grejer.
 
På Lördag så är det planerat in en kryssning med bästaste Therese.
Men får se hur det blir med den saken.
Hoppas verkligen på att den blir av.
Skulle vara skönt att få gunga på Östersjön med den bästa.
 
Nej, lär komma en del uppdateringar ikväll.
Har så tråkigt och kan inte riktigt sova.
Så mycket tankar som snurrar runt i min hjärna.
Det är helt sjukt vad tankarna kan snurra.
 
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: