Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

21.56

Kategori: Mammalivet

Har nyss pratat med min Therese i telefonen.
Har ju inte pratat med henne på flera dagar men nu äntligen hörde jag hennes röst.
Känns så skönt att verkligen få prata av mig med världens bästa människa.
Hon dömer inte och försöker alltid ge så bra råd, och hon brukar oftast lyckas.
 
Hon tycker att jag nu när jag har internet kan uppdatera med en massa inlägg så ska väl försöka göra det för hennes skull, har ju egentligen massa tankar jag vill dela med mig av, massa saker jag vill skriva om och bara få ut mig, men ändå känns det som att man inte behöver skriva allt i bloggen.
Fast kanske är det bäst?
 
Vad tror ni om jag skulle ha en frågestund?
Då ni kan fråga vad ni vill, om vad ni vill?
Jag känner att det kanske är dags.
Men vi får se hur det blir med den saken också.
Haha.
 
Börjar känna att tröttheten tar över mig nu.
Men vill ändå inte sova, för det är då tankarna tar över mig.
Då tankarna kommer och jag ändå inte kan sova.
Så lika bra att vara vaken typ.
 
Hoppas Nova vill följa med till Gävle i helgen.
Skulle vara så mysigt och eftersom hon och Jackline lekt förrut, så vet vi ju att dom går jätte bra ihop och att det inte alls kommer vara några problem, eller jo kanske från början för då kommer dom nog vara lite blyga mot varandra men annars så kommer det inte vara några problem.
Måste även köpa en liten present till Jackline som fyllt år.
 
Nej, nu ska jag kolla arbetsförmedlingens hemsida och se om man kanske kan ta och söka lite jobb och därefter blir det att läsa lite bloggar och hänga med i folks liv, haha.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: