Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

21 Augusti 2012 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Hej snyggingar!
 
Var ju som sagt på Gröna lund igår, grymt jävla roligt var det och några få karuseller blev det som man åkte, men man är ju inte 15 år längre och sätter sig i allt och ingenting och inte tänker på konsekvenserna utan nu är det ju faktiskt så att man tänker på om man klarar av det eller ej, haha.
Men kul var det iallafall.
 
Mr.S kom och hämtade mig och Therese och körde henne till Älvsjö och sen skjutsade han även hem mig, så jävla skönt att få skjuts ut hit än att behöva åka det dryga pendeltåget.
Tackar för så fina vänner!
 
Hemma så blev det att äta en makrillsmacka och sen hoppa i säng.
Var ju inte direkt pigg efter en nästan hel dag på Gröna lund.
 
Vaknade vid 06.00 imorse av att Lilja ville upp.
Började med frukost och gjorde oss klar.
Kollade upp när bussen gick och sen begav vi oss mot Centralen där vi mötte upp Lilja's pappa och sen fortsatte vi mot dagis, det gick jätte bra och hon brydde sig inte så mycket om oss, men hon är ett riktigt dagisbarn, hon var där cirka en timme och sen gick vi ner till Mamma's jobb, jag och Lilja åt lunch där men Lilja's pappa drack bara en kaffe innan vi tog sällskap till Centralen innan han åkte vidare och jag åkte hem.
 
Nu är jag och Lilja hemma och hon busar runt här nedanför på golvet.
Hon blir galen om jag frågar henne vad hon gör och bara tittar argt på mig.
När hon verkligen är inne i en lek så är hon inne i den och vill inte att man stör.
 
Idag får ni svar på era frågor ni ställt mig också.
Fast inte just nu, utan när Lilja sover.
Då lovar jag att ta tid för att svara på era frågor.
 
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: