Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

2 augusti

Kategori: Mammalivet

Hej!

Ska ringa ett jobb idag och fråga om dom fått in min ansökan, ska även dansa, göra situps, se om jag kommer iväg och badar, ge föda åt mitt barn och samt underhålla henne. Hon tycker det är roligt när jag gör situps, står och tittar på mig med världens leende & skratt.

Ska även försöka göra klart massa saker för imorgon då jag ska hem till Therese och lägga upp alla bilderna, så ni får nya bilder att se, ska även uppdatera med massa inlägg, bland annat om varför vi flyttade.

Så ni behöver bara vänta tills imorgon nu.
Är det något ni.vill att jag ska skriva om då?
Något speciellt?

Jag kommer skriva riktigt update om allt som.hänt och kommer see, kommer skriva om andra saker och hur träningslivet faktiskt är kul eller hur man gör det kul. Så ni vet ju ordspråket: den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.


Så imorgon mina fina.
Nu ska jag busa med prinsessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: